mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

még nem döntöttem. túl keményre sikeredett az elmúltidőszak az életemben. de a héten eljutottam arra a szintre h kimondjam ELÉG!!! és tényleg nem mehet így tovább a kényszerek már-már lebetegítenek. nem megoldás a szenvedélyekbe menekülni, hisz attól, csak ideig-óráig lesz jobb. és utána? marad a nagy büdös semmi és fájdalom. terápiába kezdtem és kimondhatom, h talán sikeres. a nagy okosok azt mondják a beismerés az első lépés a gyógyuláshoz. beismertem. sőt!!! tettem is ellene vmit. az  elmúlt hetekben folyamatosan ittam és cigiztem. szerda reggel elhatároztam nincs több pia, vagy legalábbis mértékletesen. nem az a  cél h részegen fetrengjek az árokparton. a másik a cigi. kedden több mint 2 doboz cigim elfogyott tarthatatlan. ma péntek és még mindig van a szerda reggel vett cigimből – és még osztogattam is belőle! Büszke vagyok magamra. de tényleg. ezek fontosak nekem. minden nap, még ha csak szavakkal, de jutalmazzam magam. mellette megpróbálom pozitív jelentéssel bíró üzenetekkel körbe venni magam. hinnem kell benne!!! inkább áltatom magam ienekkel h ezek a dolgot segítenek, mint elhinni, h az alkohol a megoldás.

 

meg kell tudnom h honnan jöttem, hova tartok és h a kettő között mit történik velem. meg kell ismernem magam. hisz addig másoktól se várhatom, h ismerjenek, bíznak bennem. nehéz időszak lesz, de vannak barátaim, akik segítenek nekem és engem ezen a hosszú és izgalmas úton. fel kell nőnöm és ki kell magamból irtani a görcsöket. a cél, h teljes és egészséges felnőtt legyek, de a szememben mindig is ott maradjon a gyermeki énem. hiszen múlt nélkül jövőm se lehet. azt kívánom magamnak, h hajtson a kíváncsiság az ismeretlen felé.

 

élni jó! és élni kell! ahogy a vadállatok kölykeiben ott van a túlélési ösztön úgy az emberben is! már a magzatban is! az abortuszra ítélt új élet is menekül az orvosi műszerek elől! mert ÉLNI AKAR!

 

jegyezd meg a problémákat nem szabad a szőnyeg alásöpörni. minden nap szánj magadra egy kis időt.

  • vedd kezedbe kedvenc könyved,
  • ülj a tükör elé és mond magadnak h szép vagy,
  • sétálj egyet a tavaszi nap sütésben.

mindegy h mit csinálsz csak Rólad szóljon, m a saját életedben Te vagy a legfontosabb!!! LÉGY ÖNZŐ!!! m ennyit megérdemelsz. és jegyezd meg :

 

„ÖRÖKKÉ NEM ESHET!”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr141123077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása