mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

 

nem elég, ami most van. a lelki válságon már régen túl vagyok. úgy érzem a belsőmet már rendbe hoztam. szal most jöhet a külső. bevallom őszintén mostanában hanyagoltam a sportot. még azt a napi 50 felüléses-haspréses bigyót is. sorry. na de a héten újból belekezdtem. és természetesen nem sokkal utána az epekövem is megmozdult. így napokban pihentettem a dolgot. mert nem móka és kacagás egy ien görcs. na de nem sajnáltatom magam. ez már az én problémám. szóval kell a sport! vhogy vissza kell szereznem a régi alakom. pontosabban nem a régi alakomat, m nem igazán voltam azzal megelégedve. a lényeg VOLTra formásnak kell lennem. van kemény egy hónapom a comb-formálásra és a haslapításra. hhe

 

kemény dió lesz. de igyekszik az ember. meg hát hajt h vmiféle sikerélményt el kell már érnem az életben, m mostanában ez nem igen volt.

azért elég szánalmas bele gondolni, h amíg nem vagyok top nő addig azt a félóra esélyt se kapom meg h bebizonyítsam h van agyam. pfff

 

mikor jutottunk oda h a külső ennyire fontos lett? jó tudom, mindig is benne volt. de akkor is. ha nem vagy topmodell alkat, akkor szevasz. nem vagyok egy csontrakéta – nem is leszek soha, de nem vagyok egy dagadt geci se. és már én is tapasztaltam. egy nagyon jól sikerült első randi után, elhangzott az a bizonyos „legyünk csak barátok” mondat. mondtam OK!. mert hát ha nem megy akkor ne erőltessük. pár nap elteltével barátnőm találkozott a sráccal. természetesen előjött rólam a szó. és vajon mi hangzott el?! „nagyon kedves, aranyos lány. jól éreztem magam a társaságában, DE azt hittem vékonyabb”…ááá hozzá teszem a fiú se tehetné meg h válogasson, de még is. hm és mennyi ien ember szaladgál a világon. nem értem mire fel. nem mondom,h nekem nincsenek elvárásaim, vagy h nem válogatok. de nálam a vonzalom az elsődleges. m ott lesz az az idő, ha esetlegesen hosszú távú, akár életre szóló kapcsolat lesz, előbb-utóbb megöregszünk, a testünk megváltozik, és lesznek dolgok melyek már nem úgy működnek mint régen. és marad a beszélgetés. könyörgöm a cicababákkal miről lehet majd beszélgetni? na jó ez hülye kérdés volt… de ha a skacoknak ez kell, legyenek boldogok. és élvezzék addig amíg lehet.

 

jah igen és mit hallok a állandó jelleggel a pasik szájából, h a nők csak a pénzre mennek. hoppá! a pasik meg a 90-60-90-es méretekre…hogy is van ez?! természetesen mindkét nemnél vannak kivételek. de mint tudjuk a kivétel erősíti a szabályt...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr761155013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása