mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

nagy levegő… és kifúj…

 

az utóbbi időben mind ha mindenki önvizsgálatot tartana. ien-oan változásra készíti fel testét-lelkét. egy természetes készülődés a nyárra és talán vmi újra. eljött a változás ideje? jönnek a fogadalmak, meg a tettek. na az már egy pozitívum ha nem csak szavak formájában nyilvánulnak meg ezek a kis célok. az utóbbi időben nem kicsit lustultam el. pont ezért nem szeretem a vizsga időszakot. nincs semmi. de tényleg a nagy büdös semmi van ienkor. utálom. amúgy sem szakadok meg, mert általában ebben a 6 hétben 3 vizsgám szokott lenni. most is így volt. ebből egyet letudtam máj 20-án a másik kettőt meg máj. 26-án. szép is lett volna, ha sikerül. ekkora mákom azért még nekem sincs. kedden lesz egy iv-m. csak sikerül. és nem igen erőltettem meg magam.

 

holnaptól meg végre meló. már alig vártam. legalább ad vmi indulást a napnak. emléxem tavaly nyáron így sikerült leadni 8kilót. meg tudtam szervezni a napjaimat és a sport is sokkal könnyebben ment. természetesen novemberre a duplája jött vissza és még mindig ezzel küzdök. de senki nem lehet tökéletes. az egyetlen, ami nehezemre esik az a korán kelés. gyűlölök korán kelni. és mivel minden reggel 40kmt kell utaznom nem egy átugorható tényező. de majd valahogy átvészelem. hha

 

mindjárt VOLT. a visszaszámlálás már megkezdődött. jövő héten vásárolni megyünk. már várom. még egy momentummal közelebb leszek ahhoz, h bepakoljak a táskámba és útnak induljak. most egy kicsit bánom, h felnőttem. annyi mindenen görcsölök – főleg h ezt  vagy azt hogyan fogok megoldani. bár ez is csak addig tart míg oda nem érek. azt ott már úgy is tudom h 4nap igénytelenség. főleg ha eleget iszok. hhe… na jó uccsó napra rendbe hozom magam csak h beülhessek  esetlegesen az autóban.

 

ma nem lett vmi nagy szám ez a blog. sőt… majd legközelebb jobban igyekszem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr861184695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása