mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Első nap a munkahelyen. Na jó ez egy kicsit csalás, mert a sokadik első napom. Kicsit olyan, mint a tanévnyitó. Csak pont fordítva. Valahol mélyen a nyaram kezdődik meg ezzel. Semmittevésről szól a nap. Tipikusan, mint az iskolában. Az első napok mindig nehezek és olyan értelmetlenek. De tényleg nincs semmi értelme. Reggel óta valahogy már az internettől is megundorodtam. Az egyetlen felüdülés, hogy Grétához kilógtam egy félórácskára, és sunyiba elszívtam egy cigit. Mert az kell, majd egy hét múlva csak elérem, hogy ne kelljen. hhe

 

 Reggel viszonylag könnyen megébredtem és a kocsiban sem szundítottam el. Haladás. Viszont most érzem magamon, hogy jó lenne otthon lenni, egy kicsit relaxálni majd neki ülni a tanulásnak, újult erővel. Aggaszt egy kicsit az a holnapi vizsga. Főleg, hogy reggel meló, azt délben utazni majd 2 órát. Hogy lehetnek a jogi tanszéken ien embertelenek, délután 5-re rakni egy vizsgát?! Jó esetben este negyed 8ra haza érek – bár ezt kétlem. Nagyon kedvetlen vagyok. De az esti filmnézés is kilőve. Sőt jobb lesz a DVDkre még csak nem is gondolni. A tanulás az első. Pff

 

Oh a hétvégémről nem is beszéltem. Csak röviden.

Péntek! Szülinapi buli Sportban, majd az egyik sznapossal irány mozi. Rengeteg pezsgő elfogyott. Mondhatni, aki pezsgőzött minimum egy üveggel elfogyasztott. Én még mellé két kisalmát megy egy üveg sört. A két hely közötti gyalogút kicsit kiszellőztette a fejem. Így könnyebb volt a folytatás. Moziból, igazából csak a zenét hiányoltam. De hál’ égnek szombaton bepótoltuk. Na meg az a két vodka nem kellett volna. Nem tisztán ittam, én már olyat rég nem teszek. Nem befolyásolta cselekedeteimet, de úgy érzem nagyban befolyásolta emlékező képességem.

Szombat reggel kipihentem ébredtem. Semmi morci, semmi másnap. Juppi! Ezt megúsztam… Egész nap a retro bulira szomjaztam. Olyan régen voltam már igazi jó buliba. Olyan régi mozisba. Mostanában valahogy nem úgy jött ki a lépés, ahogy én szerettem volna. Este kezdésnek bástyát választottuk. Mit mondjak kicsit besokalltam már megint a sok mulatós, meg rinyálós diszkó számból. Nem az én világom. Meg tele van a zenegép nagyon jó zenékkel, de valahogy mindig ugyanaz a 10-15 nóta szól egész este. Ami a 4. óra után igen csak borzasztó és kibírhatatlan. A 6. hétről meg ne is beszéljek. Kész felüdülés volt ezek után moziban a várva várt retro party. Miután az az 1-2 zavaró tényező is elhagyta a helyett elmondhattuk, hogy karácsony van!!! Pillanatok melyekért érdemes élni… Volt Csókkirály, meg Afrika a végén levezetés képpen egy kis Lajos-féle Funky. Szóval minden szép és happy.  Oh, és hab a tortán, hogy úti társ is akadt a hazaútra. Egy élmény volt!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr611187087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása