mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

június 20.

reggel korán keltem, zsófit kísértem veszprémbe vizsgázni. nem aludtam el. sőt ¾ 7kor már harci díszben a kutyával játszottam az udvaron. időben odaértünk a sulihoz is. amíg zsó vizsgázott, addig én a szakdolimmal foglalatoskodtam. azt jó hír. vizsga pipa, jöhet a vásárlás. közelgő sznapomra és voltra is bevásároltunk. m az ugye fontos, meg legalább kellemest a hasznossal. hha

irány kaja. ahogy jössz ki veszprémből a sport csarnok után nem sokkal van egy kis vendéglő. nagyon kellemes, és a kiszolgálás. hmmm. cuki mosolygós fiúk. természetesen a kaja is finom volt és hatalmas adag. akkor még azt hittem, hogy hetekre jól laktam, de aztán este 7re megéheztem. én aszaltszilvás csirkemellet kértem zsó meg szezámmagos pulykamellet ha jól emléxem.

futam kezdetére haza is értünk. beülünk bástyába és egy kávé mellett hódoltunk a sportnak az első sorból a kivetítő vászon előtt. kimike nem hozta az elvárt eredményt. de amin igazán fennakadtam az webber volt. sportember létére h mondhat oanokat amiket mondott. igen elszállt az agya mióta egy jobb autó van a picsája alatt. vagy ezzel akart visszavágni azokért a plusz körökért, amit anno kimitől kapott. minden esetre szégyellheti magát.

hazajöttem, átadtam magam az pihenésnek. és készülődtem az estére. ami eléggé uncsin indult. azt egyszer csak bepörgött a buli. rég volt már ennyi ember itt. ráadásul kb 4óráig. azt hittem majd éjfél körül lelép mindenki, de nem. sőt talán még többen lettek. hhe

nagyon sokat ittam és nem szeretném kifejteni az est folytatását. nem vagyok büszke magamra. megint előjött a prosti viki. ami nagyon nem jó. és már tapasztalom a következményeket. sajnos. remélem pénteken helyre áll a rend. mert nem tudom meddig bírom még. jó lenne már vki állandó. de ha nem hát nem. nem erőltetem

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr311201632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása