mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

rövid, tömör összefoglaló

 

0. nap

fél 1kor eljöttem melóból, még egy gyors vásárlás. go home, pakolás és irány a vasútállomás, természetesen percekkel az indulás előtt értünk ki. : ) jah és a nap felfedezése győr soprontól 3 sörnyire van. ha azt vesszük ez nem is oan nagy távolság. hhe. a soproni pályaudvaron már megkezdtük a pajtizást, és sikeres volt ama hadművelet, h taxizos társakat keressünk. annyiban változott, hogy minket találtak meg – ibolya és tibi. a vicc az egészben hogy a matrica nélküli taxi olcsóbb volt, mint a matricás társai

6 óra előtt pár perccel értünk oda. már hosszú sor állt és nagyon nehezen mozdultunk előre. a várakozás alatt még 2 új ismerősre tettünk szert, tamara és norbi személyében. 6órási kapunyitás által kiváltott örömujjongást csak az nem hallotta, aki nem akarta. fél9 – 9 lehetett mikor nem csak a fesztivál területére de a sátorba is beköltöztünk. és irány a kocsma. viktória presszó. hm… a gond h nem volt túl színvonalas. az hagyján, h  tequila helyett majdnem alaszka vodkát kaptunk (asszem), de h citrom és se volt hozzá és dög meleg volt. pff. hazafelé volt erdőben sétálás, elemlámpázás és golemmegjátszás. ami h őszinte legyek könnyeket csalt a szemembe, na nem a meghatódottságtól, inkább a nevetéstől. ekkor már tudtam jó lesz a mi kis társaságunk.

2kor ágyba, vagy inkább hálózsákba bújás, rosszul alvás, egész este karcsizás, majd rezsőzés.

 

1. nap

a délelőttök szinte ugyanúgy teltek. sátorban. nagyon meleg volt. abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy még az én sátram valamennyi hűssel rendelkezett. köszönhető ez a tölgyfának és, hogy a lágy nyári szellő pont befújt. : )

majd 4 óra körül egy jégkásával indultunk útnak, majd kicsivel később egy pizza

a szerda első koncertje számunkra belga volt. , majd 30Y és Franz Ferdinand. na ekkora már nagyon rosszul voltam, sajnálatomra nem a bevitt sörmennyiségtől. a nagyszínpados koncik után benéztünk alvinra, de mivel hely és levegő is szűken volt irány mr2 sátor. krsa matt részeg – oan flörtölösen mosolygós. fiú-lány ismerkedés. fiú részéről sátorba invitálás, majd a bocsi nem-re megsértődés.

a hosszú nap után elpilledés. és sikztah kihagyása után „ágybakerülés”

 

2. nap

10kor kelés. a délelőtt hasonló az előző naphoz. 7kor kimerészkedtünk kaukázusra. 2-3. sor. eső zuhog. vöröshajfesték enged. vicces látvány. koncert után át öltözés. és beindult a buli. a dagonyában estek - keltek az emberek. lehetetlenség volt kikerülni h ne legyél sáros. szegény cipőmet sajnáltam, m ő aztán nagyon kapott. kispál koncert nagyon jó volt. a 11 órási limp bizkit konci szerintem vitte a pálmát az egész héten, azt hittem, h manson majd megdönti, de nem. a fény és hangtechnika fergeteges és nem is hiányzott más színpadi elem – nekem legalább is nem. nem vagyok rajongó, de minden elismerés a srácoké.

 

3. nap

11kor keltem. nagyon kényelmetlenül aludtam szinte egész héten. déli programnak karányi dani volt betervezve ez vhogy kimaradt. mikor arra mentünk sehol senki – sztem erről is lemaradás volt. na mind1, majd legközelebb.

nyertünk tássékat a samsung-nál. bár a bubifújókra mentünk. majd sietés beatricére, azon tombolás. ienkor áldom apuékat h nem maradok szarban egy rice koncerten és mondjuk h tudom az összesnek a szövegét.

sepultura  - na talán ők voltak akiktől nagyon tartottam. nem jön be ez a fajta zene. tátott  szájjal álltam végig a feléig a koncertet, mert már nyomultunk is prosecturára. ohh istenem volt minden. barbi, meg nyuszi, meg pank banda.

mystery gangra oda rohanás, majd supernemem párszám erejéig maradás.

laurent garnier – atom jó volt. nem a stílusom ez a zene, de ez hallgatható volt. tetszett…

TANKCSAPDA – na vhogy ők sem azok a nagy kedvencek. kövezzetek meg érte. lehet ti sem díjaznátok annyira, ha éjjel-nappal anyutok ezt üvöltetné. na szóval beküzdöttük magunk az elejére. amit én kb. a koncert feléig bírtam és kimenekültem. látványos volt. meg minden. tombolt a nép ezerrel. közben kerestem egy toalettet, és belehallgattam a balkan beat boxba, amit elkaptam az tetszett. azt visszaosontam csapdára. kivetítő elé lekuporodtam és vártam zsófit. fáradtság. james holdenre elalvás. pufra nem menés…

 

4. nap

bettiék kb. 1kor megérkeztek. mi addigra megpróbálkoztunk a lehetetlennel és eltakarítottuk nyomainkat a sátor rengetegből. kocsiba bepakolás, és indulhat a móka. tibbah kitett magáért. szinte mindenhol bemutatkozott, hogy mien magas iq-val rendelkezik. nem mondom, h én oan hű de nagyon tudok, de ez amit leművelt naon sok volt számomra. bettivel részt vettünk egy kis kvízen egyiptomról. legnagyobb meglepetésemre egy hibám lett. juppi…

szereztünk volt lufit, és sajnos a buborékfújó kimaradt. majd legközelebb.

közbe-közbe belehallgattunk a különböző zenekarok, előadók, fellépők műsoraiba,majd 7körül beköltöztünk a nagyszínpad elé. az earth, wind and fire-n tibbah ismét megmutatta mennyire egy szórakozató egyén és odahozta hozzám krsa-t, amivel számomra csak szegénységi bizonyítványát erősítette. természetesen ő ezt nagyon poénosnak gondolta, és bele sem gondolt, hogy esetleg a szituáció 2 főszereplőjének mennyire kínos. egyszer megverem az tuti. tudom h hülyét hülyére verni hülyeség, de kikívánkozik belőlem. áááá

quimby. oh csodálatos volt.

manson. kínos. jobb lett volna, ha otthon marad. a legszörnyűbb az volt, amikor a rajongót kivonultak a területről. a színpadi látvány show amit pozitívan tudnék értékelni. az összes többi szar. úgy vélem, hogy aki ezért az egy koncertét befizette a több mint 8000ft-ot annak nem érte meg.

 

összességében, nem bánom, hogy elmentem, pedig voltak pillanatok amikor legszívesebben ott hagytam volna az egészet. élmény volt az biztos. új ismeretségekre tettem szert és a régieket is átértékeltem. jah és haza fele a fiúk nagyon matton voltak. : )

haza érve hajnali 3kor minden lelki erőm összeszedtem és lezuhanyoztam melegvízben. talán ez hiányzott a legjobban meg az ágyam : )

és 9ig aludtam

 

ennyi volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr361233008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása