mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

most olvastam bele egy könyvbe. miért hazudik a férfi, miért sír a nő. rettentő tények voltak leírva. vagy lehet h csak engem hökkentett meg. a lényeg h mi nők saját magunknak köszönhetjük azt ahol most tartunk. a fene nagy feminizmusunk miatt. és ez még semmi a könyv szerint 2020-ra 25%-a a nőknek tartósan egyedülálló lesz. ez a világon élő nők egy negyedét jelenti. nem kis szám. 2009-ben 6,75 milliárdan élünk a földön, ez a szám 82 millióval több mint a 2008 év eleji adat. azt tudtad h a nemek aránya 55-45% a nők részére. én speciel azt hittem, hogy sokkal több nő van. de vajon mien következményekkel jár, ha a nők a szingli létet választják? vajon ez a választás akarva vagy akaratlanul történik? rengeteg kérdést vett fel. már ma is egy elkorcsosult világban élünk. de mi lesz így a jövőben?!

az emberlánya igyekszik, hogy ne kelljen egyedül élnie és közben semmi nem történik. ien tekintetben, ha úgy vesszük régi módi vagyok. szeretem, ha meghódítanak és nem nekem kell. hisz ez a természet rendje, de mint ha a férfiak ellustultak volna ebben is. nem hogy nem udvarolnak, de a kezdeményezést is 100%-osan a nőkre hagyják – tisztelet a ritka kivételnek. meglepődtem szombaton is mikor az egyik FIÚ ismerősöm kifakadt , hogy itt voltunk 4 napig fesztiválon és nem pasiztunk be. és ez, hogy lehet. mért nem megyek oda ahhoz a magányosan álldogáló sráchoz. én meg csak lestem. és hozzátette, hogy régen ő sem csajozott, mindig a lányok mentek oda hozzá. én meg csak döbbentem álltam és lestem ki a fejemből. lányok, asszonyok MIÉRT? mért kell ennyire elférfiasodni? mikor jött el az az idő mikor a nők számítanak az erősebbik nemnek. mert tényleg lassan ott tartunk, hogy egy nő előbb megszereli a vízcsapot, vagy a gyerek biciklijét, a villanykörte cseréről már nem is beszélve. ez idő alatt a férfiak a sorozatokat nézik a tv-ben, sörrel a kezükbe. szánalmas. a régi időket akarom, amikor még a férfi kérte fel a lányt táncolni, és a kezét a szülőktől. és az első együtt töltött éjszakát megannyi igazi kézenfogvasétálós randevú előzte meg, esetlegesen szigorúan csak együtt alvás. és az eljegyzés, esküvő gondolata mögött nem bújt meg a válás. és tudtad a súlyát a jóban- rosszban kijelentésnek. és létezett az igaz és tiszta szerelem. sajnos ezt már nem fogom megtapasztalni, mert ez más kor. a szépet és jót sem tudod már ugyanúgy élvezni mint régen, mert nem azt jelenti. talán egy másik életben…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr51234836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása