mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

 

2009. június 29., hétfő


utóhatás

 

már megint benéztem abba az átkozott blogba. nem hiszem el h ennyire mazohistának kell lennem és nem bírok magammal. na majd holnaptól már nem lesz ien. délután elmegyek voltra azt vasárnapig nincs blogolás. legalább is remélem. ezzel a péntekkel úgy döntöttem, letudom összes eddigi bűntudatomat, amit pasik miatt keletkezett. nem érdekel kit mennyire és hogyan bántottam meg, aláztam meg, vagy bármi más, ami esetleg tőlem származik és fájt neki(k). jaaaajhhh

kezdek egyre inkább kétségbe esni h vajon mien jövő van meg írva számomra. hol van a boldogság? oly rég óta várom már. félek h lassan elfogy az erőm és feladom. elegem van h álomképekbe ringatom magam, majd pofára esek. és utálom h nem pihentem ki magama  hétvégén és fáradt vagyok ezzel együtt hisztis és nyűgős és felerősödnek bennem ezek a búvalb*szott érzések.

és boldognak kellene lennem m holnap megyek volt-ra, de most anynira nincs kedvem. és otthon maradnélk inkább és alaudni. aludni mint csipkerózsika és majd csak akkor felébredni ha ott áll a herceg az ajtóban. bár lenne egy tündérmese...

 

07-07-20

minden kezdet nehéz

 

....és ez így van! egy fontos ember kilépett az életemből-persze nem örökre, de akkor is. csak km-ek választanak el minket egymástól. mien viccesen hangzik, hogy CSAK. mikor már igazán közel kerültünk egymáshoz akkor kellett elválnunk. igaz keressük egymást, hisz modern világba élünk ott a telefon, a net, DE ez nem ugyan az, mint mikor a kocsmába leülsz és egy vagy két sör mellett megbeszélitek, hogy kinek mi a gondja-baja vagy éppen mi teszi a világon a legboldogabbá. úgy érzem életem legzűrösebb nyarát élem. anyám nyaggat, h nem normális dolog h 21évesen nem élek komoly kapcsolatban, az egyik legkedvesebb barinőm felköltözött pestre. és nincs senki akin "terézanyuskodhatnák"- zsófi szavaival élve. érdekes. legbelül mindig is azt vártam h  vegyék észre h nekem is vannak problémáim, és ne kelljen mindig mások életét igazgatni. most hiányzik. talán mert így nem tudok elfutni a sajátjaim elől. egyedül érzem magam. szörnyű belegondolni h körülöttem mindenki élvezi az életet a PÁRJÁVAL! én meg (főleg) az utóbbi időben kezdem úgy érezni, mintha csak púp lennék a hátukon. 

 

2006. július 28., péntek

 

nem mondok semmit.úgy is tod

lassan egy hónapja h véget ért a vébé, de még mindig érzem milyen jó volt.és na ná h a kedvenceim nyertek. még most is csak körülötük forog a világ számomra. és jó h van mindig vmi kis mozzanat h ne is kerüljenek feledésbe.

 

2006. július 4., kedd

 

Azért havonta egyszer ide is benézek...nem tehetek róla. magamra alig jut időm. csak a meló, azt ha hazaérek irány  a takarítás egy kis pihi azt már el is telt a nap.

de a ma este az én estém lesz. teljesen rákattantam a vbre. forza italia!!szerintem ezzel mindent elmondtam.imádom őket.eleve az olasz macsókat, az olasz kaját, de legfőképpen a temperamentumukat!szerintem tök sexi amikor egy apróságon úgy felhúzzák magukat mint az állat.persze azért még emberi határokon belül.szóval fiúk este mindent bele!!

 

2006. június 5., hétfő

 

az idejét sem tudom mikor jártam itt utoljára.mostanság kicsit el voltam havazva. a jó hír h már van egy szakmám, ami azt jelenti h kereskedelmi vállalkozó lettem. még fogalmam sincs mit fogok kezdeni a bizivel. a lényeg ha kezembe van, nemde?jogsin visszont megrántottak mert  rossz sávba kanyarodtam ki.nyugi nem a szembe jövőbe.így jártam...majd csak meg lesz. leginkább az bánt h szüleim annyi pénzt beleöltek én meg figyelmetlenségből elb*szom.szal 2.ra ha törik ha szakad de meglesz.csütörtökön szerzem a második szakmám-logisztikai ügyintéző. lassan neki kéne ülni és bevágni azt a közel 1000 tételt. mi lesz velem csak az égiek tudják.  na megyek szundizni.

 

2006. április 27., csütörtök

 

húha!naon rég jártam erre,de van indokom.teljesen kikészít a suli. ha tudom h ilyen nehéz lesz nem logisztikusnak megyek.sőt akkor még én barom bevállaltam a boltvezetőit is. na mindegy. hétvégén buli. jó kis utca bál!kell is az!sörsátor, sok részeg aki bókol a szép lányoknak, a sok kézenfogva járó párocska.na jó irigy vagyok, de nem a részeg bácsikákra.de a jóért meg kell szenvedni. én szerintem Mr tökéletest kapom mert csak várok, várok, várok.

de most megyek vacsizni, mert vmivel el kell ütni az időt még meg nem érkezik a nagyŐ.

 

2006. március 19., vasárnap


Mi kell a férfiaknak?komolyan mondom a női lélek fele annyira nem bonyolult mint a pasiké. teljesen összezavarják az embert! ők nem kezdeményezik a kapcsolatot mert félnek a visszauatsítástól, elvárják h mi nők tegyük meg az első lépéseket, de mikor megteszük visszautasítanak, mert félnek egy kapcsolattól. Félnek a gondolattól h fel kell adniuk az eddigi életüket( a haverokkal való sörözéseket,a nagy partyzásokat). bele se gondolnak abba h nem biztos h minden csajnak az kell h minden pill.-ban a nyakukon lógjon a faszijuk.sőt!

szóval akkor nem is velünk van a gond. talán az erősebbik nemnek kéne eldöntenie h mit is akar.

 

2006. március 9., csütörtök

 

na a mai nap is hamar elment a suliba. dél óta a gép előtt ülök és ügyes bajos dolgaimat intézem. teljesen rákattantam iwiwre, akárhányszor net közelbe kerülök ismerősöket keresek. de megéri pl olyan haverokat találtam akikkel kb. 2 v több éve nem taliztam. ilyenkor tök jó visszagondolni arra ahogy megismerkedtünk, az a sok baromság amit csináltunk. amúgy már jobban vagyok. azt hiszem. addig nincs gond míg nem találkozunk, de hogy utána mi lesz. nem tom. 1,5- 2 éve hogy nincs senkim. ne értsd félre nem akarom sajnáltatni magam. de áruld el nekem miért van az ha az ember nagyon szeretne vmit, és megpróbál megtenni minden tőle telhetőt az égiek, mindig keresztbe tesznek. talán nem akarja annyira nagyon mégse? vagy így büntetik a múltban megtettekért? én nem érzem úgy hogy valamiért is ennyire bűnhődnöm kéne, amit elkövettem azt 1000x jóvátettem már. szerintem. mind1 legyünk optimisták azt majd csak lesz vhogy!!

 

2006. március 6., hétfő

 

Bocs h csak most de elég kemény volt a 7végém!még egy pofára esést elkönyvelhetek magamnak. csak ne járnának a fejemben azok a rohadt mondatok, szavak, mozdulatok. ez a legszarabb mikor azt hiszed találtál végre vkit, akit lehet h öszintén tudnál szeretni. teljesen összezavarodtam. annyira éreztem h nem szabad kimennem 7végén bulizni. már pénteken rossz napom volt. városi vezetésen kezdődött minden: csak 3x álltunk félre h egy alapos lebaszást kapjak.  majd az estém se lett jobb. na majd erre még visszatérek ha lesz hozzá erőm.mennem kell

 

2006. március 1., szerda

 

jó estét! hát igen megkezdem én is soraim.ma kemény 1,5órám volt suliba. hát igen, egyeseknek nagyon jól megy. de azért a heti35órák után ez kész szerencse. délután kaptam 1mailt anditól tök happy voltam (ő az első igazi bnőm, még középsuliban ismertük meg egymást. soha nem felejtem el mikor először taliztunk: 1-2 modat után megkérdezte h leszünk e barátok- lehet másnak ez tök ciki meg minden de nekem mindig is 1 szép pillanat lesz).holnap megyek vezetni már.előre rettegek pedig nem ez lesz az első városi órám. képzeld a múltkor is (talán az első városi órámon) nem elég hogy izgultam meg hasonlók, de 1nagy teherautó velem szemben kicsapta az indexet és bevágott elém. oktató bele a fékbe én meg csak lestem. na hát azóta gondolhatod. na megyek nézem a sz. feleségeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr161317033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása