mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?

 - kareszét mikor kijöttünk „moziból”

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?

 - sztem igen, vagyok annyira leleményes

3. Bealszol a tévé előtt?

 - ritka, de volt már rá példa

4. Ittál már tejet közvetlenül dobozból?

 - nem iszok tejet

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?

 - nem hinném

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?

 - baráttal ritkán vitázom. de az emberi hülyeségen ki tudok akadni. wááááááááá

7. Gyorsan gépelsz?

 - 5ös voltam gépírásból, de sztem van olyan aki gyorsabb nálam. sőt!!!

8. Félsz a sötétben?

 - csak ha egyedül vagyok, de akkor nagyon

9. Most van valaki, aki tetszik?

 - olyan mindig van

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?

 - mert hülyék voltunk, de ez nagyon régen volt. már ha az belefér a kapcsolat fogalmába

11. Mi a szerencseszámod?

 - 37

12. Nyertél már lottón?

 - nem, de talán ki kéne próbálnom

13. Most iszol valamit?

 - kivételesen igen. vizet

14. Okosnak tartod magad?

 - igen, bár van még hova fejlődni, de értelmes vagyok : )

15. Ettél már valaha bogarat?

 - tuti

16. Most van valaki, aki hiányzik?

 - most kevésbé hiányzik

17. Mit kérsz karácsonyra?

 - időt, és sikert az élet mindenterületén, jah és sok-sok könyvet…

18. Ismered a muffinembert?

 - vicces látvány lehet

19. Beszélsz álmodban?

 - nagyon durván

20. Emlékszel az első csókodra?

 - természetesen. ősz volt és a srác a szomszédból

21. Reptettél valaha sárkányt?

 - imádta, el is felejtettem mennyire

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?

 - féléve, hát nem a kedvencem

23. Sikeresnek tartod magad?

 - igen

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?

 - nem tudom. sok. de max 10-15 azok száma akikkel beszélni is szoktam

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?

 - nem

26. Mik a terveid holnapra?

 - túlélni

27. Mit csináltál múlt hétvégén?

 - pajtikkal tivornyáztunk és vadászt ittam. reggel korán  keltem m forma 1et néztem és a mama eljött hozzánk

28. Most hiányzik a suli?

 - most nem

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?

 - ma zsófi, m megírom a filmeket : )

30.  Szeretsz szingli lenni?

 - úgy érzem majd 6 év egyedüllét után kicsit unalmas

31. Szereted a szobádat?

 - olyan mint én és az apuval csináltuk

32. Ki a hősöd?

 - apu

33. Lógtál valaha suliból?

 - igen, néha kell h rossz legyek

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?

 - aludni?

35. Ha összezárva kellene eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?

 -24 óra sok idő… egy papot, akkor meggyónnám bűneim

36. Mi a kedvenc ételed?

 - nem tudom, legyen fűszeres

37. Ettél valaha kutyakaját?

 - nem rémlik

38. Őszinte ember vagy?

 - nem mindig, van h nem csak h kíméljem a másikat

39. Szereted a ham & eggset?

 - nyamnyam

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?

 - telefon, pénz, cigi. rem a cigi előbb utóbb elmarad

41. Van valamilyen sebhelyed?

 - szinte évente egy újabb

42. Szereted az akciót, a pörgést?

 - naná

43. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?

 - elsődlegesen boldog, aki teljes emberként él

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr531432290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása