mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31


az elmúlt időszakban ugyan csak elmondható rólam, hogy beszűkült az érdeklődési köröm és a beszédtémám. vagy beatles, vagy szakdolgozat + suli, vagy, hogy mien kibaszott magányos vagyok. lehet h van még csak most nem jut eszembe. tudom, hogy ezzel előbb utóbb elüldözöm magam mellől az embereket, de mintha kényszeresen jönne, hogy mondjam, hogy küldjem. jobb lenne sokszor csendben maradni és nem szólni és akkor én se fogom itthon a fejem, hogy már megint. perpill ezek azok a dolgok amik kitöltik a mindennapjaim. bár elgondolkodtam azon, hogy akkor ha lesz pasim akkor róla fogok állandóan pofázni? rem nem.

 

régen oan jó fej voltam, mára már nem érzem azt. meghíztam és befásultam. a motivációm lassan vetekszik egy hulláéval.

 

na szép most döntöttem el, hogy nem fárasztom zsót a linkekkel meg videókkal és természetesen ajándék tárgyakat nézünk. nem mehet így tovább. LE KELL SZOKNOM!!!

 

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

 

türelmet kérek, igyekszem ezen változtatni. addig is „megszoksz vagy megszöksz”! mást nem tudok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr421532912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása