mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

ma gyakszi után  jártam egyet a városba. ez van ha az ember lánya tömegközlekedésre van szorítva. bő 1 órám volt a buszig, így hát irány a sétáló utca. fel az áruházba. kalapokat nézegettem. meg ruhákat. az még mondhatni jó buli volt. majd át a könyvesboltba. itt már éreztem, hogy vmi nem stimmel. máskor lekötnek a könyvek, lapozgatok, olvasgatok. most nem, csak néztem a címeket. elindultam a buszhoz és útközben a forralt bor illata megcsapta az orrom. annyira jó érzés volt. körbe néztem és rájöttem sehol egy ember, akivel megoszthatnám eme felfedezésem: mindjárt itt a karácsony! érzed az illatát! az ünnepért nem vagyok oda olyan nagyon, de most jó lett volna ha vkinek elmondhatom, hogy mindjárt vége az évnek és kezdődik egy új. talán jobb is lesz. rosszabb csak nem – hacsak nem leszek még ennél is csóróbb.

 

na megyek megírom idei és főiskolai tanulmányaim remélhetőleg legeslegutolsó beadandóját! (mellékesen egy hete csak ülök a 3 sorom fellett.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr291535129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása