mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

1.      jó rég jártam erre, de úgy éreztem egy kicsit rendbe kell jönnöm, hiszen én se szívesen olvasom vissza ezt a sok szarságot. na szóval. már csak egy hét van a suliból. furi h mindjárt vége mindennek. utolsó hét, utolsó napok a gyakszin, majd névlegesen a vizsgaidőszak. vizsgám már nincs így teljes figyelmemet a államvizsgára fordíthatom. fejben már megvan, h tudom ezt az alig két hónapot hasznosan kitölteni. de van egy oan érzésem h január közepén a fejemhez kapok, hogy áááá még nem tanultam egy betűt sem. hehe. ien vagyok.

 

2.      tegnap este lefekvéskor elkapott az ünnep láz. ienkor a téli vizsgaidőszakba mindig meg van tartva a csajokkal a karis ajándékosztás. nyárra is ki kellett volna találni vmit. : ) a lényeg h tök előttem volt a kép mikor anettel ajándékoztunk. talán idén engem is jobban elkap ez az ünnepláz.

 

 

3.      nagyon édes álmom volt. bár igaz lenne. volt mosoly meg aláírás meg talán egy kis barátság is. : )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr71560355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása