mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

úgy gondoltam illik pársorban megemlékezni a hétvégémről : )

 

nya szóval a péntek átlagos volt. egyedül kedvenc gáborom csempészett egy kis nevetés az éjszakába egy bizonyos mondattal egy bizonyos személynek. még most is kacagnom kell ha eszembe jut. (másrészről viszont nem szeretem amikor elkezdi hangsúlyozni, hogy vki akit esetleg mi is ismerünk nem bírja a buránk és már nem egyszer kérdőre vonta, hogy mért barátkozik velünk. ezzel a témával úgy vagyok hogy amit nem tudok az nem fáj…)

az alkoholmentes és nikotin-gazdag péntek este után szombat reggel igencsak cigi-másnappal keltem.

 

délelőtt pakolászással és emberi formába hozással telt. majd gyorsan összekapva magam elindultunk igmándra, hogy az esti konci előtt kicsit gitározással hangoljunk. pontosabban én sörrel, zsó gitárral, pyro meg is-is. :P

pyro gondoskodott arról, hogy a kocsiban se száradjunk ki, én speciel nem éltem a lehetőséggel. tatára érkezve felvettük grétát lementünk pletykába megvettük a jegyet, sör és indulhat a party. odaköszön ismiknek. VK-s fiúk kb 1-1,5 óra késéssel neki kezd a koncinak. mi első sorba „tombolunk” (félre ne értsd nagyon jó buli volt, de nem vagyok az a tombolos típus, pontosabban vagy hátul a sötétben ugrálok vagy az első sorba elismerően bólogatok. :) ). a konci után krityó megkapta imádott krumplicukrát , mi valahonnan vmi nagyon szar ízű gumicukrot pffff JÓ TANÁCS: ha oan pici sötét színű és finn ne egyetek belőle.

az este nagy részét a vk-s fiúkkal töltöttük. azt hiszem kimondhatok pajtik lettünk. volt peti fejfájás elmulasztás, tirpunkon és t18-on táncizás, na meg az afterdiszkóban is. közös sörözés és megegyezéses találkozás.

 

valamivel 4óra után érkeztünk haza, kevés alvás és indulás mamához. ott kitartóan 4-5 órán keresztül kertet ástam. : (  meg is lett az eredménye, mivel nem vagyok hozzászokva a bal kezem vízhólyagos lett és minden porcikám fááááááááááj  - még ma is brühhümmbrühhümmm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr301862807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása