mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

érzelmileg megerőszakoltam magam?!

én vagyok a legnagyobb barom a világon. most nem bőgnék 5percenként ha kinyitottam volna  a pofámat és megmondtam volna h most már elég. nem foglalkozva azzal h kit és mennyire bántok meg. vagy felkeltem volna és gyalog hazajöttem volna. de  a legegyszerűbb az lett volna ha ki sem szállok betti autójából.

ehelyett itthon ülök és nem kívánkozom emberek közé. nem akarok férfiakat látni és soha többé ne akarjanak tőlem semmit. én sem tőlük. ők csak fájdalmat okoznak (megtanulhatnám már végre)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr151974477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása