mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

19.
szeptember

18. nap

mogyorOH  |  2 komment

szeptember elsején elkezdtem egy pénzmágneses agykontrollos meditációt. 21 nap. állítólag ennyi kell h az ember kialakítson vmien szokást. 21 nap folyamatos ténykedés az adott dologgal. én naívan azt hittem, hogy elkezdem hallgatni és már másnap csörög a telefonom, hogy „ szia! lenne kedved nálunk dolgozni?” : ) azt időközben rájöttem, hogy azért ez nem így működik. de rengeteg pozitív dolgot kaptam a hallgatásától eddig is. például, mint a viccben is mikor az öreg halász kifogja az aranyhalat és lehet egy kívánsága és ő csak annyit kér h legyen mindig elegendő pénz a tárcájában/zsebében. mindig annyi amennyire szüksége van. és így lesz. most úgy vettem észre, hogy ez nálam is így működik. biztos kellett hozzá az is h a környezetem támogató, de még egy hónappal ezelőtt nem mentem ki akár egy héten keresztül m nem volt miből és itthon sírtam a szobámban h mien csóró vagyok és ment az önsajnálat ezerrel, ez mára hál’ istennek megváltozott. a számláimat a türelmi időn belül kifizetem, oan programokon veszek részt, amire nem feltétlenül mentem volna el az előtt, mondván ez luxus. a komfort zónámból is egyre gyakrabban kimozdulok, holott lehetőségem lenne rá, hogy az adott dolgot más csinálja meg helyettem. a környezetemben lévő emberek is egyre jobb helyzetbe kerülne – főleg a munkaterültén. ezt úgy fogom fel, h nekem sem kell már sokat várnom. és aminek még nagyon örülök, hogy szüleimnek is sikerült venniük egy autót.

 

nem tudom, h ezek a dolgok mennyire függnek össze a cd hallgatásával. minden esetre én arra fogom. úgy állok hozzá, h a hallgatásával kiegyensúlyozottabbá válok és ezt a pozitív energiát továbbítom a külvilág, de legfőképpen a hozzám közel álló személyek számára. ami előbb-utóbb vissza jön hozzám. : )

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr902308858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása