mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

26.
április

3 pont

mogyorOH  |  Szólj hozzá!

el sem hiszem kimike szerzett 3 kemény pontot. így 4. futamra már ideje volt. igen nag f1 rajongó hírében állok. vmikor középiskolás koromban szerettem meg. muszájnak indult. bnőm nézte és beszélt róla én meg hülyének éreztem magam, h nem tudok hozzászólni. ezért megnéztem egy futamot. most nagyon nagyvonalúan fogalmaztam. inkább hasonlítottam szenvedéshez. nem értettem mi értelme van annak h az autók körözgetnek. azt rákaptam az ízére. természetes volt akkor h schumival kezdek mégis csak ő volt annak idején az isten. azt volt egy jelenet, ami nagyon nem tetszett, ezért elpártoltam tőle. (m ez csak ien simán megy ám) azt jött ez a kimi gyerek. tetszett a stílusa, meg az alkoholhoz való hozzáállása. mint pasi nem igazán, m barna párti vagyok. a lényeg vagány sofőr (volt, vagy még az jelen helyzetbe úgy vélem vmikor csak észbe kap) na most nem tudpom mit akartam ebből kihozni a lényeg h KIMI!! és ma ünnepelni kéne, m ebben a szezonba ez egy csoda h pont meg befejezte meg ienek. szal büszke vagyok amennyire csak lehet.

de amúgy nem vagyok fanatikus :)

az örök szabály ha verseny hétvége van, időmérő és futam közvetítés ideje alatt ne zavarjanak, m morci leszek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr751087596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása