mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

összevesztem zsóval. ő a másik felem. nagyon görény voltam. a legnagyobb görény a világon. eljátszottam a bizalmát. de innentől minden egyes nap azon leszek h visszaszerezzem azt. rajta kívül nincsen senkim. vannak barátok, oanok akikhez fordulhatok. de legjobb nincs több. egy faszkalap vagyok. még ha ő meg is bocsájtott nekem én nem fogok magamnak soha a büdös életben. de legalább az okát tudnám h mért tettem. nem mint ha számítana, m attól nem változik semmi. de akkor is…

 

ő a legfontosabb a világon. úgy éreztem vége van mindennek. csak bőgtem és bőgtem. nem volt jövőm többé. és még most is bőgök ha rá gondolok. a szívem szakadt meg miután tudatosult bennem h ő egyedül van ezzel az egésszel. senki nincs akihez fordulhatna. a mai napig nem tudok a szemébe nézni. és tudom h egy jó darabig nem is fogok tudni.

 

mért van az h mindenki oan könnyen kezeli ezt a dolgot. „jaj ien előfordul”, „ne akadj ki mással is megtörtént”. hát nem ien egyszerű. nem kívánom senkinek sem ezt az érzést. a múltat fájón zártam a szívembe. és csak arra tudtam gondolni h több közös élmény nem lesz m nem érdemlem meg.

 

tanultam a hibámból. bár ne történt volna meg. többé nem kérdés ha lenne időgépem meddig mennék vissza. most már tudom. akkor és ott csak annyit mondanék „menjünk haza”. amit tettem nem fogom, és nem is akarom elfelejteni. azt akarom ha csak rá gondolok marjon szét belülről és fájjon!!!

 

 

TUDD FONTOS VAGY NEKEM!!! SOHA SENKI NEM VOLT IEN FONTOS!!! EGY KINCS VAGY ÉS TÖBBET NEM KOCKÁZTATOK!!!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr231116084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendegúúúz 2009.05.12. 07:01:24

Nem szabadulsz meg ám tőlem olyan könnyen! :)
süti beállítások módosítása