mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

elviekben végeztem a vizsgaidőszakkal. már csak egy vizsgám eredményét várom. bárcsak meg lenne az a fránya 2es belőle. jól jönne az  a kevéske pénz is, ami az ösztöndíjból származik. népegészségtanból is 4est kaptam, ne nevess tényleg vészesebbnek éreztem…

fura belegondolni, ha megírom a szakdolgozatom – amit igazából már csak papírra kell vetni, mert minden fent van a gépen – már csak egy félév választ el a nagybetűs élettől. ez volt az uccsó vizsgaidőszakom. vicces. múlt hét szerdán elkezdtem és a tegnapi két vizsgával be is fejeztem. hiányozni fognak ezek  momentumok az életemből. vmi kis izgalommal szolgáltak. az állandó idegeskedés, kattogás, kiakasztani a többieket – bár ezt az utóbbi időben megpróbáltam nem tenni. nagyon gáz voltam minden vizsga előtt. anyu egy éve meg is jegyezte h reggel keljek fel és menjek el vizsgára, jah és az összes kommunikációm ennyi legyen: „jó reggelt!” és „szia, majd jövök”. szóval nagyon sok embert kiakasztottam. de tényleg akkor úgy mentem oda h úgy se fog sikerülni, és nem tudok semmit, m az a „tanulás” amit én csináltam, igen csak kevésnek tünt. az már más kérdés h az égiek vhogy mindig mellettem álltak. hhe

3 éve kezdtem meg tanulmányaimat, mint szociális munkás. és már itt vagyok a finishbe. eszméletlen. mintha csak tegnap lett volna, h tatán vagyunk a gólyatáborba. mennyi ismeretlen arc, új barátságok kezdte. napközben alvás – bár akkor se nagyon, éjszaka bulik. mennyire jó volt. majd az első nap az egyetemen. nem erre számítottam. mindig is az a kép volt bennem h az egyetem oan más, teljesen más mint a középsuli. és nem. jó ez köszönhető a szaknak is amit választottam. de akkor is. emléxem minden óra úgy kezdődött, h mutatkozunk be egymásnak és a tanárnak. már a könyököm jött ki a nevem, a múltam, a jövőm. és mennyit változott azóta. hhe

hatalmas fejlődésen mentem keresztül ebben a 3 évben. megismertem önmagam és az embereket. kiben lehet bízni és kiben nem. ki mire képes. ki milyen értékes. tapasztalatok sorát gyűjtöttem össze. felnőttem.

felelős vagyok a saját életemért. megváltoztak a kötelességek és a tervek célok. átértékelődtek a gondoltatok, sorrendek. mennyi mindennel jár ez. milyen félelmetes és ismeretlen. és mégis mennyire várom, h megízleljem, megismerjem…

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr731147059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása