mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

 

kicsit meghűltem és most már feküdnöm és aludnom kéne, de nem állhattam meg, hogy ne írjak pár sort. eltelt egy év és az emberek osztanak-szoroznak, mit tettek és mit nem tettek meg. én is hagytam hiányt 2010-ben. és sokszor az önsajnálatba magammal rántottam a barátaimat is. reggel hallottam a rádióban, hogy a magyarok ¾ 2010et negatívan értékeli. én nem így érzem, bár biztos lenne rá okom, ha visszaolvasnám eddigi bejegyzéseimet. 2010 számomra arról szólt, hogy a már meglévő baráti kapcsolataim még erősebbek lettek. akaratuk ellenére is 1-2 megmutatták mennyire fontos vagyok nekik. és ezt soha nem tudom meghálálni. a nehéz időkben mindig volt kihez fordulni és talán ez a legfontosabb. mert lehet bármilyen pénztelen, szomorú, magányos ott van az a pár ember, akik feledtetik velem. és ezt KÖSZÖNÖM NEKTEK!!!

azt szokás mondani, hogy amien az év első napja olyan lesz a többi is. a szilveszter éjszaka után azt hiszem mosolygós, jókedvű, vidám évnek nézek elébe. de legalábbis megpróbálok mindent megtenni ez ügyben. ha már valamit fogadni akarok ez lenne az.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr612558544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása