mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

kalandos volt a szombati napom. kaptam egy meghívást pestre egy gyár nevezetű helyre. tibi eljött értem kocsival. útközben közöltem vele, h vmi éjjel-nappali kis boltot keressünk, mert rágóra és dohányárúra van szükségem. kistarcsán az auchanba nyílt erre lehetőségem. mikor végeztünk a vásárlással indulunk ki a kocsihoz, ami természetesen nem indult. egész nap bennem volt vmi rossz érzés. megtaláltam az okát. 20perc szenvedés után egy srác felajánlotta segítségét. az autó nagy nehezen beindult és folytathattuk utunkat.

lecuccolás a szállón, zuhany és irány a pösti éjszaka.

hm. megérkeztünk a helyre. tibi felkészített h nem az átlagos. számomra megszokott buli helyszín. de mikor megérkeztünk nem keltett bennem visszatetszést. a zene bár nem az én stíluson nem rohantam fejvesztve. sőt. várakozásaimat felülmúlta. táncolni nem táncoltam. az vhogy nem ment. ezúton is elnézést kérek ezért. de ami nem megy ne erőltessük. a mozgáskultúrák széles palettája elevenedett meg a tánctéren. ez igaz volt az öltözékekre is. voltak goth-, rave- és katonai „jelmezbe” bújt egyének is.

koncert is volt. mint mondhatnék lenyűgözött. nachmahr nevezetű osztrák banda éjfélkor ált színpadra. az effektek színvonalasak voltak. és a zene is nagyszerű. az énekesből sok mindent nem láttam. de a „dj” – nem tudom ien körökben h nevezik – eszméletlen. egyesekből félelmet váltott ki. nekem inkább vonzotta a tekintettem. a fickó terepruhában  és egy fehér maszkban állt a színpadon és közben repülőtér irányítók mozdulatát utánozta.

negatívként talán az egész este villogó strobit tudnám elkönyvelni. szétbaszta a szemem. ez természetesen rányomta a bulimra a hangulatát, m egy kicsit passzívvá váltam.

2körül megindultunk hazafelé. ez persze csak a szándékban nyilvánult meg. m ahogy leértem a kocsihoz és hívtam zsót, h egy óra múlva élménybeszámoló és buli otthon. tibi közölte h még vkiket haza kell vinnie így egy félórát még maradni kell. oh. a félórából több mint egy óra lett és én közben elkezdtem látványosan szenvedni. ahhoz értek. nem éppen kellemes, ha az ember egy stílusának szögesen ellentétes buliban van. megpróbálja kihozni magából a maximumot és még az sem elég. jah és egész este nem beszélget vele senki. nem vagyok ehhez hozzá szokva. a többiek buliját nem akartam elbaszni.

vegyes érzelmek voltak bennem a hazaúton. éreztem h én vagyok a rossz és a gonosz. mentségemre szóljon. buli előtt egy órával tudtam meg h mi is lesz. és kibírtam. nem hisztiztem, megtartottam magamnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr931173482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása