mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

 

nehéz megtennem. könnyek vannak a szemembe és soha nem hittem, h egyszer kimondom; vége. nem tehetek erről. felnőttem. már nem elégítenek ki holmi buta plátói szerelmek, rajongások. nem akarok álomvilágban élni és hinni egyszer én leszek a legfontosabb. nem akarlak korlátozni a szabadságodban sem, ezért inkább elengedlek. nem egyszerű de már a szívem és az eszem se akarja. nem jó ez nekem. de nem fáj. inkább csak elszomorít. múltunk volt – mint megannyi mással is-, de akár jövőnk is lehetett volna. te nem akartad. ha vha, vmit is, ezt akartam. tiszta szívből. ha láttalak majd meggebedtem, csak, h észre vegyél egy pillanatig én legyek a mindenség. ennek vége. elegem van h várjak, és már tudom nem éri meg.

pénteken mikor elindultunk nyugtalan voltam. tudtam elkerülhetetlen lesz h találkozunk és, hogy nem fogom tudni megállni h ne ólálkodjak körülötted. makacs kis teremtés vagyok ezt te is tudhatod. fogalmam sincs mit érzel, vagy mit nem. közömbös nem vagy. megcsillant a szemed mikor megláttál. vhogy mindig máshogy nézel rám – azt lehet h csak én képzelem így. emléxem még meg is jegyezted, régen voltunk itt, vagy a múltkor h kerestél de nem találtál. az izgatottság hirtelen tova szállt. és jött a kérdés, egy hang a fejembe üvöltötte: Viki! te mit csinálsz??????. és világossá vált, akarhatunk mi bármit, soha nem lesz több mint haverság. szánalmasan viselkedtem, te meg hagytad.

remélem boldog jövőd lesz! m mint ember szeretlek, de mint férfit többé azt hiszem soha. a volt elmúlt…

Csók

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr731286407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása