mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

06.
augusztus

buszút

mogyorOH  |  Szólj hozzá!

ez nem az én hetem…

nincs elég gondom, bajom. ma gondoltam előbb eljövök melóból. a fél1es buszra meg is csináltam a dolgom és elindultam a megállóba. miközben vártam a buszt vmi rossz érzés kerített hatalmába. busz megáll én felszállok. bájosan köszönök a sofőrnek ő meg mogorván néz. „ennek sincs jó napja” gondolom magamban. ez a hét már csak ien. tudni kell, hogy bábolna-tata közti útvonal nem éppen a sűrű járatokról híres. oda-vissza kb 5-6 busz van (hétköz)naponta, hétvégén meg talán egy. és még ezeknél sem bizti a bérleted, ahogy ma az bebizonyosodott. na szóval ott tartottam h helyet keresek magamnak. hátul találtam is egy szimpatikust. le csüccs abban a pillanatban fel is álltam tocsogott a vízben. már csak ez hiányzott. szinte az összes jobb oldali ülés vizes volt. fasza. áttelepedtem a napos oldalra és hangolódni kezdtem a délutáni programomra, szakdoli írás. komárom végállomásán üvölt a sofőr mint állat. mivel füles volt a fülembe nem tudtam h nekem szól. először fel sem néztem. mikor megmozdította a szellőzőt akkor lettem csak figyelmes, hogy mozog a szája és közben rám néz. visszakérdezek kedvesen, hogy vmi probléma van esetleg. és idegesen bérletemet kéri. majd közli velem, hogy ez nem érvényes. természetesen addigra már porig alázott a fél busz előtt. gondoltam ez nem az a hely és idő amikor majd neki állok veszekedni a „pilótával”, mert komáromból azért mégsem oan egyszerű hazajutni, főleg ha az ember csóró mint a templom egere. udvariasan kértem egy diákjegyet hazáig. akkor kezdődött a 2. kör. „mien jogon akarok én diákjegyet venni, ha felnőtt bérletem van?!”. megmutattam a diákim; kereste h mibe köthetne bele. feladta. természetesen utolsó tör szúrásként elszedte minden vagyonom, m nem komáromtól hanem tatától számolta az utat. majd ácson egy nőt le engedett szállni az 1. ajtónál és az utána jövő 2lány előtt oan szépen becsukta, h csodálom nem zárta oda az orrát/lábát/vmiét, és közölte velük, h leszállás a hátsó ajtónál. könyörgöm az ien embert leönteném egy flakon sósavval, de min egy fejbe lövés. ennél undorítóbb dolog nincs amikor vki így éli ki magát, h másokat aláz.

 

kívánok neki naponta min. 5 ölelést. csak h érezze mi az h szeretett és kedvesség.

 

KEDVES OLVASÓ! HA VÉLETLENÜL AZ OROSZLÁNY-GYŐR BUSSZAL KÖZLEKDNÉL, KÉRLEK, MOSOLYOGJ A BUSZSOFŐRRE ÉS KÍVÁNJ NEKI SZÉP NAPOT! HA MERÉSZ VAGY AKÁR EGY SIMIT VAGY A PUSZI KÜLDÉST IS BEVÁLLALHATSZ. TALÁN VÁLTOZIK A HOZZÁÁLLÁSA!!!

 

reménykedve várom a javulást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr661292926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása