mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

most tartok ott h eltelhetne már ez az év. a nyár is olyan semmilyen volt. nem mondom h nem tört semmi, m élmények voltak. csak sajnos csalódás is volt. és tudom, ha most nem sikerült új irányt venni az életemnek, akkor erre a következő pár hónapban kevés esély van. szóval marad a túlélés. várni a szülinapokat, majd a karácsonyt, szilvesztert…

tudom, már megint világvége hangulatom van. de az utóbbi időben ez jellemző.

egy kicsivel másabb.

hm elmúlt a hétvége. nem panaszkodhatom. haladtam a szakdolival – bár nem úgy ahogy én szerettem volna. na mind1.

pénteken esős időre ébredtem. oan semmilyen kedvem lett ettől. este a szokásos kocsmázás. ismerősök között idegennek éreztem magam. tudom ha zsóval ketten vagyunk nem lett volna ilyen unalmas. min. 10 barca- mu meccset nézhettünk végig. visszajöhetne a póker. jobban díjaznám. jah, ami szerintem megalapozta a hangulatom, hogy „összefutottam” oszkárral. az idegesítő hangú nőjével volt. ilyenkor az ember szeretne láthatatlanná válni, de vhogy murphy bizti közbe szól. így történt velem is. mindez az esernyőben lelt megvalósulásra. és nagyon kínos és soha elnemtelő másodpercekkel kedveskedett amúgy szánalmas kis életemmel. ezek után beszélgetés nélküli asztaltársaság is csak abban segédkezett, hogy a gondolataimba temetkezzek. megváltás volt betti megjelenése és zsolti arrébb vonulása. úgy érzem a mi kis triumvirátusunk igencsak egymásra talált.

szombaton grétát boldogítottuk tatán. magyar-svéd meccsbe inkább csak belekukkantottam. mégis csak grétához jöttünk, így kiültem én is a teraszra. a mérkőzés amúgy se kötött le. kibeszéltük a szépségkirálynőket, megnéztem gréta mini fotóalbumát. majd 10kor hazafelé vettük az irányt. itthon még egy kis pakolászás majd szunya.

ma kipihentem és sabrinával kezdtem a napot. majd a kezdeti lelkesedés a reggelinél vhogy alább hagyott azóta kedvtelen és megint csak túlélő vagyok. jobb lenne lehibernálni magam és egy szebb korban felébredni. nem rég érte haza bettiéktől. csini lesz a kecó ha egyszer kész lesz. már várom h munkámmal én is hozzá tegyek vmit. megbeszéltünk egy találkát este  a kocsmába. rem egy kicsit feltöltődök majd. holnaptól már úgy is suli és gyakorlat. ááá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr901364034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása