mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

egy újabb átlagos hétvégén vagyok túl. péntek esti tivornya, szombat esti relax, és vasárnap esti feldolgozás.

pénteken prosectura koncin voltunk győrben. kicsit újra 17 éves lehettem. nagyon jól éreztem magam, főleg hogy találkoztam a régi ismerőseimmel. kb 5éve eljöttem a győri bandából. nem tudom, hogy akkor tájt mért döntöttem így, de szépen lassan talán a kényelemtől vezérelve itthon alakítottam ki kapcsolataimat, barátságaimat. nem bántam meg, de kicsit hiányzik az akkor. nehéz ha az ember megszokja a figyelmet és a „reflektor fényt”. itthon ez nincs meg. itt kirívok az emberek között. győrben ez nem volt meg. bár igaz ami igaz, egy kicsit én is lecsitultam. amihez nehezen szokok hozzá a figyelem nélküli lét.

na de péntek este… zsoltika csókot lopott. be kell vallanom nagyon jól esett. mindig is ő volt az a srác akinek nehezen mondtam nemet. ezzel szemben az est többi érdeklődőjének annál könnyebben. lehet, sőt tudom, hogy ez buta dolog volt tőlem. de késő bánat. de a csók kárpótol. egy pillanatra még azt is elhittem, hogy ebből akár valami komolyabb dolog is kibontakozhat. többen is megkérdezték, hogy de mért nem. őszintén magam sem tudom a választ. talán titkon tudom, h ő nem akarná, vagy mert én tisztában vagyok vele, hogy akkor visszakerülnék a régi időkben. szép volt, jó volt 16-17 évesnek lenni, de örökké nem maradhatok az. nem keresek indokokat. sőt most elhatározom, hogy a következő „kérőnek” nem mondok nemet mondva csinált ürügyekkel – értem ez alatt, hogy ő a tejet szereti én meg nem.

sok lesz a változás ebben a 2. félévben. remélem erőm is lesz hozzá, hogy véghez vigyem. szeretném ha egy jobb és szebb viki búcsúztatná az évet és kezdené a 2010-eset. azzal már tisztában vagyok, hogy nekem kell belekezdenem és saját erőből kell végig csinálnom, ilyen vagy olyan módszerrel, de ha most nem kezdem el akkor soha.

szóval amit a decemberi kari bulira szeretnék megvalósítani azok a következők:

µ       cigivel végezni

µ       a súlyomat 60 és 65 kg közé szorítani

µ       az alkohollal finomabban bánni, sőt talán néha-néha hanyagolni is (értve ezalatt a nagyobb buikat)

µ       nincs szex , csak kapcsolatban

µ       ennek érdekében férfiakkal ismerkedni, esetleg velük eljutni a randizgatásig

µ       jah és a túlzott közvetlenségből visszavenni, főként a „nekem mindent lehet” hozzáállást eltörölni. : )

 

na azt hiszem lesz min dolgozni az elkövetkező 2-3 hónapban

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr551443827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása