mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

a mai nap megdöbbentő hírt kapott az ország. a két legnagyobb rádiót megszűntetik és helyükre politikai irányultságú állomás kerül. én inkább slágeres vagyok, ezért inkább mellettük szólnék pár szót.

 

szerintem sokan vallják ugyanazt, amit most én. reggelente üde színfoltot jelentet a bumeráng. bochkor és boros egy pluszt jelentet az ébredésben. reggeli nevetések, veszekedések, tréfák vagy éppen komoly beszélgetések elindították a napom. nem tudom ezeknél elképzelni azokat a bizonyos „nagyon koránokat” majd ezután. nem felejtettem el, mennyit sétáltunk utcáról utcára barátnőmmel és közben a voga-vadász dalt énekeltük. ezeket nem vehetik el tőlem tudom. de az azt követőeket igen. és ez elszomorít.

 

mindig értékes műsorokat közvetített a sláger. segített a rászorulókon és színvonalas játékokat prezentált. zenék változatosak voltak. talán éppen ezért is volt számomra olyan megnyerő. tudtam, hogy nem lesznek agyon játszott zenék, mint más rádiókon. a műsorvezetők odaillőek voltak. szeretem istván dani kívánságműsorát, vagy vas maya pajzánszerdáját. nem akarom, hogy ezek többé ne legyenek.

 

nem tudom egyesek miből gondolják, hogy még csak a felét is elérik az utódjaik. SZERETLEK SLÁGER RÁDIÓ!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr351482732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása