mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

reggel mikor felébredtem nem éreztem magam álmosnak. sőt hétfőhöz képest jókedéjű voltam. a többiek meg is jegyezték, h mien pozitív vagyok ma. délutánra sajnos elfogyott a lendület. a sok idiótával kellett hazajönnöm. nem szeretem ezeket a falubelieket. nem tudom, h így neveltek vagy csak a hosszú évek busz útjai miatt érzek mérhetetlen nagy ellenszenvet nem is érdekel. na jó egy ember van azért ott akit nem gyűlölök. sőt. de bár őt is gyűlölném. mindenkinek jobb lenne. nekem is meg a lelkiismeretemnek még is csak felebarátom „házastársa”. mindegy próbálom tudatosítani, hogy hol lakik talán úgy könnyebb lesz.

jah a lényeg a lényeg h megint öngyidepi hangulat van. lassan tényleg fel kell keresnem egy pszichodokit, mert ez így hosszútávon nem működik. max éljen a bogyófüggőség. bár attól se lesz őszinte a mosolyom.

az egyik tanáromat idézve: „Jó, hogy stabil vagy!”. mi lenne ha nem lennék az?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr451547482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása