mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

legutóbbi bejegyzésem óta eltelt egy kis idő. igazából nem azért nem írtam m oan nagyon elvagyok foglalva, mert ezt nem mondanám. a munkanélküliségben ez a jó. a magad ura vagy. te osztod be az idődet és azt csinálsz egész nap amit akarsz. hátrány h mindezt ingyé. a munkakeresés még mindig folyamatban van. és már nem csak a valós életben de álmomban is interjúkra  járók. hehe

aztán 2 hete vacsizni voltunk zsóval. egyik ismerősünk megvendégelt minket. a kaja isteni finom volt. a környezet a hangulat tökéletes. 10pontra értékeltem a vacsit. ( de amúgy 10ből 25 : )) a kaja után irány bulizni. hát mit mondjak. nem csalódtam magunkban. mint máskor most is oda tettük magunkat és fergetegesre sikeredett az este másnapi fejfájással és itthon maradással :P

a múlthetén nem történt igazán semmi említésre méltó. levágattam a hajam és ismét vörös lettem. hétvégén becsics. vasárnap unatkoztam.

és el is érkeztünk a mához. ma ismét beatlesezek. az elmúlt időszakban hanyagoltam a fiúkat és főként gusztaf rajongásomnak hódoltam. :P muszáj vmivel kitölteni a napokat, mert különben bedilizek. este már remegő gyomorral fekszem és napközben is sokszor a sírás kerülget. nagyon reménytelennek érzem a helyzetem. remélem ez az itthon ülés nem tart sokáig. a spórolt pénzem is fogyóban és a türelmem is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr401760066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása