mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

 

nem tagadom, már érzem az új év hatását. boldog vagyok. nehezen hiszem el , hogy tényleg ennyi kell. eldönteni magamban, hogy sokkal jobb lesz. nem volt semmi fogadalmam éjfélkor. már az óév utolsó napjaiban eldöntöttem, hogy 2010-ben boldog leszek és láss csodát. nem a szerelemtől, hanem a boldogságtól 2cmre vagyok a földtől. szuper érzés!

jan 1én egy sms várt a telefonomon. egy régi ismerős – fiú – írt. randit kért, esetleg valamikorra. nagyon megörültem. meg is beszéltük másnapra. sokat agyatlan a miérteken, hogyanokan. hogy így a semmiből egyszer csak. tegnap találkoztunk. ideges voltam. nem tudtam mit várhatok z estétől. felmerült bennem, hogy talán véget érnek parlagon töltött éveim. rémísztő volt a gondolat, hogy így hirtelen, de mellette meg éreztem, hogy igenis ennek már itt volt az ideje, és bármi történjen elfogadom. mikor kettesben elindultunk a városba megkérdezte, hogy meglepődtem mikor az smst olvastam? nevetve válaszoltam, hogy igen. elmondta, hogy a szilveszteri buli után nem tudott elaludni. forgolódott az ágyban és eszébe jutottam; gondolta ír egyet. egy kávézóba letelepedtünk. nosztalgiáztunk a régi évekről a bandákról. kivel mi történt még nem találkoztunk. majd átmentünk a régi törzshelyre. majd az utolsó busszal haza. bár nem jöttünk össze, de talán vmi elkezdődött. kicsit mintha újra 16 évesek lettünk volna és ami a legfontosabb újra szereplői egymás életének.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr201643786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása