mogyorOH

"Nincs nála nagyobb jó, mert ez a kincs. Úgy hívják: élet. Értelme nincs." Kosztolányi Dezső

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

gondoltam addig laptopra vettem gondoltam, élményeimet. már amúgy is régen írtam

 

megfogadtam, hogy próbálom kerülni az oan bejegyzéseket, amikben síránkozok. sajnos ráébredtem, hogy ez nehezen elkerülhető,és lehet hogy akkor hetekig is elkerülhetném a blogot. nem azt akarom mondani, hogy velem csak szar dolgok történnek, csak vhogy az jobban előtérbe kerül

 

minden egy hete kezdődött. retro parti. imádom. most vhogy nem jött be. egész végig feszengtem, meg nem is voltam jó hangulatba. sokan mondták hogy mostanában ez kiemelkedően jó buli volt. én nem éreztem így, nem tudom mért. minden bajom volt.

az i-re a pontot akkor tettem fel, mikor meggondolatlanul igent mondtam egyik haveromnak. majd másnap fejem fogva gondolkodtam tettemen. utólag visszagondolva, annyira felesleges volt. azt hittem felnőtt emberek révén ezt meg lehet beszélni, de ahogy látszik ha vki belecsöppen egy kapcsolatba a beszéd/társalgás vhogy elfelejtődik. nem hiszem, hogy ez a módja, hogy kerülgetni egymást míg el nem telik annyi idő, hogy ne érezzem kellemetlenül, ha találkozok a másikkal. könyörgöm, nem vagyunk már tinédzserek – bár mennyire is szeretnék az lenni. velem is volt sokszor, hogy hülyeséget csináltam, vagy butaságot, vagy a világ legnagyobb bűnét követtem el – és főleg azután – nehéz volt, de vállaltam a felelősséget. azért írom le itt, mert ezek a dolgok belülről emésztenek és nagyon szar, hogy elvileg egy érett emberről beszélünk és ennyi gerinc nincs benne. egy pillanatig sem fáj hogy nem jött össze, inkább csak az  hogy lezáratlan és kellemetlen lesz az első találkozás ezek után. sajnálom, hogy így alakult…

 

na a sok siránkozás után egy kis vidámabb téma. pénteken komáromba voltunk koncin. kedvenc gitártanárunk pyroék léptek fel. úgy érzem hangzás ügyileg eddig ez volt a legjobb. na meg persze sokan is voltak. a kishelyen nem vesztek el az emberek. gyurika kitett magáért, a sok ivásnak hányás lett vége. így egy kicsit felborult a hazafele út, mert először a kocsit kellett gyurika mentessé tenni és csak utána pakolászhattunk a próbaterembe. afterparti gesztenyénél. azt hiszem gesztenyének eszébe juthatott egy bizonyos májusi éjszaka. hehe

szombat reggel nem sokkal 7 előtt értem haza alvás kevés mamánál kukoricavetés annál több. szombat esti parti kimaradt. ma pedig elvagyok minimális ingerrel is. : )

 

jah és egy tipp: little impish

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoroh.blog.hu/api/trackback/id/tr671912023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendegúúúz 2010.04.11. 15:17:52

Ki a kis huncut?
Amúgy Gesztenyének csak ne jusson eszébe az a május éjszaka.Ezt ő se gondolhatja komolyan!
Azt a bizonyost meg szard le!Szerintem már nem érdemes vele foglalkozni...a tejtermékek szavatossági idejének mintájára lejárt dolog. :)
süti beállítások módosítása